دستگيري «غلام شرور» و نوچه‌هايش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگيري «غلام شرور» و نوچه‌هايش
نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390
بازدید : 1415
نویسنده : امير محمدي


يك شرور سابقه‌دار به همراه پنج همدست خود كه اقدام به زورگيري، تجاوز به عنف، سرقت به عنف و خريد و فروش مواد مخدر مي‌کرد، از سوي ماموران پليس شهريار دستگير شد.



به گزارش ايسنا، سرهنگ حسين صالحي آرا ـ فرمانده انتظامي شهرستان شهريار ـ درباره جزييات اين خبر گفت:‌ در پي دريافت گزارش‌هاي متعدد مردمي مبني بر اين‌که يک باند شرور با پنج عضو به سرکردگي يکي از اراذل و اوباش معروف به نام «غلام ـ ش» اقدام به زورگيري، تجاوز به عنف، سرقت خودرو و موتورسيکلت و خريد و فروش مواد مخدر در مناطق ملارد، مارليک، صفادشت و روستاهاي اطراف کرده و باعث از بين رفتن آرامش و آسايش شهروندان مناطق مورد نظر شده‌اند، اين موضوع به ‌صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.



وي گفت: کارآگاهان با پيگيري‌هاي اطلاعاتي تمامي محل‌هاي پاتوق و تردد اراذل و اوباش فراري را تحت کنترل قرار داده و سرانجام «غلام» را به همراه يکي از نوچه‌هايش به نام «نورکرم ـ ق» در ملارد شناسايي كرده و مخفيگاه آن‌ها را به محاصره درآورند، اما متهمان متوجه حضور ماموران در محل شده و در حالي که قصد فرار داشتند به سمت ماموران حمله‌ور شدند كه سرانجام ماموران طي يك عمليات ضربتي هر دو متهم را دستگير كرد.



سرهنگ صالحي آرا ادامه داد: در بازرسي از مخفيگاه دو شرور، يک دستگاه خودروي مسروقه که اعضاي اين باند با مجروح کردن صاحبش آن را سرقت كرده بودند، کشف شد و دو متهم جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شدند.



وي ادامه داد: با دستگيري سرکرده باند چهار نوچه ديگر وي به نام‌هاي «سعيد ـ ق»، « منوچهر ـ ل»، «بهزاد ـ ش» و «حسين ـ ج» دستگير شدند و در بازرسي از مخفيگاه‌هاي آن‌ها يک دستگاه خودروي پژو 405 و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه کشف و ضبط شد.



سرهنگ صالحي‌آرا با اشاره به اين كه با استعلام سوابق متهمان مشخص شد همگي داراي ده‌ها فقره سوابق کيفري هستند، اضافه كرد: «غلام ـ ش» معروف به «غلام شرور» اعتراف کرد با همدستي نوچه‌هايش و با استفاده از چاقو و قمه اقدام به ده‌ها فقره سرقت به عنف خودروها، خريد و فروش مواد مخدر، تجاوز به عنف، زورگيري وجه نقد و تلفن همراه شهروندان کرده است.



سرهنگ صالحي آرا خاطرنشان كرد: پس از دستگيري اعضاي باند شرور، تعدادي از شهروندان که پيش از آن به دليل تهديد متهمان و ترس از آن‌ها، شکايت نکرده بودند، به پليس آگاهي مراجعه و شکايت‌هاي مختلفي مطرح کردند.



وي تصريح کرد: پرونده اراذل و اوباش دستگيرشده با مجموعه‌اي از جرائم مختلف و گوناگون به مراجع قضايي ارسال شد که همگي با صدور قرارهاي قانوني روانه زندان شدند.




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: دستگيري «غلام شرور» و نوچه‌هايش ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: